پرتال سرگرمی

سرگرمی و تفریحی و عکس

چگونه می توان یک ROI (Return Og Investment) بزرگ در طرح اینفلوئنسر مارکتینگ خود دریافت کرد؟

چگونه می توان یک ROI (Return Og Investment) بزرگ در طرح اینفلوئنسر مارکتینگ خود دریافت کرد؟

چگونه می توان یک ROI (Return Og Investment) بزرگ در طرح اینفلوئنسر مارکتینگ خود دریافت کرد؟

برای اکثر بازاریابان قدیمی، اینفلوئنسر مارکتینگ پرخطر به نظر می‌آید. چندین نفر از من پرسیده اند که:

“ROI قانونی کجاست؟” افرادی که سالها بدون داشتن دانش در رسانه های اجتماعی تبلیغ کرده اند فکر می کنند که اینفلوئنسر مارکتینگ ناخوشایند است. و چون شناخت درستی از اینفلوئنسر مارکتینگ ندارند بنابراین در رابطه با آن ریسک نمی‌کنند.

 

تحقیقات زیادی انجام شده است تا نشان دهد اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از بهترین ROI های هر طرح بازاریابی است. براساس مطالعه انجام شده توسط SocialChorus، اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند تا ۱۶ برابر رسانه های اختصاص داده شده یا رسانه هایی که بابت آنها هزینه پرداخت شده را جذب کند. آژانس بازاریابی Influencer Tomoson همچنین به این نتیجه رسید  که در اینفلوئنسر مارکتینگ به ازای هریک دلار سرمایه ۵۰/۶  دلار درآمد بدست می‌آید.۱۳ درصد درآمد حاصل از اینفلوئنسر مارکتینگ  که معادل ۲۰ دلار یا بیشتر است در ازای هر یک دلار همان یک دلار می‌باشد. در اینفلوئنسرمارکتینگ هزینه های لازم برای تبلیغات و تولیدROI  بسیار بالاست.

 

در حالی که رسانه های اجتماعی توانایی ایجاد کمپین های تبلیغاتی موفق را ایجاد کرده اند، بسیاری از کسب و کارها هیچ ایده ای برای چگونگی ایجاد کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ ROI و موارد مربوط به آن ها را ندارند. برای این منظور، چهار رکن اساسی برای راه اندازی بهترین کمپین ها را دنبال کنید:

  1. یافتن اینفلوئنسرهای درست کار:

این مورد چندان اغراق آمیز نمی باشد. اول و مهم تر ازهمه با دقت مخاطبان خود را انتخاب کنید. سپس اینفلوئنسرهایی که بر مخاطبان شما تاثیر می‌گذارند را پیدا کنید. درحالت عادی آنها اینفلوئنسرهایی هستند که میتوانند به کیلیک کردن طرفدارانشان سرعت بخشند. آنها شغل های زیادی را در صفحه خود ایجاد میکنند که بهROI  شما برخواهد گشت.

یکی از بزرگترین اشتباهات تجاری در اینفلوئنسرهای استخدام شده این است که همیشه به سمت محصولی می روند که میلیون ها دنبال کننده دارد. مشکل بزرگ این است که، مخاطبان زیادی برای این محصول ها وجود دارد و برای داشتن یک ROI خوب هزینه زیادی می شود. هدف برای رسیدن به سطح متوسط فقط با یک اینفلوئنسر ممکن است که بیشتر برای مخاطبان شما مناسب است و مخاطبان را هدف قرار می دهد و آن هارا به کلیک کردن دعوت میکند.

 

  1. از معیار های خود استفاده کنید:

این ایده که بازاریابی رسانه های اجتماعی نمی توانند حساب شده باشند  بسیار قدیمی است. ابزارهای زیادی وجود دارد که بتواند تاثیر ROI در اینفلوئنسر مارکتینگ شما را اندازه گیری کند و هر روز تعداد بیشتری از آنها منتشر می شود.

اول از همه، با اصول اولیه مانند پیگیری فیس بوک و توییتر خود شروع کنید. بهتر است با معیار هایی مانند زمان تاریخ و مکان شروع کنید.

سپس، مطمئن شوید که کمپین شما نظارت میشود. هشتگ ها و کدهای تبلیغاتی به شما امکان نظارت بر فروش و میزان کلیک را می دهد، و آن هارا بسیار گران در محاسبه ROI میکند. همچنین راه های جایگزین دیگری نیز وجود دارند، مانند شرکت بیلتی که لینک های خود را کوتاه کرده اند. آنها معیار خود را کوتاه کردن لینک هایشان قرار داده اند که به شما اجازه می دهد تا یک میزبان داده ای را مشاهده کنید و در غیر این صورت پیگیری کردن آنها بسیار دشوار خواهد بود.

در آخر، از این معیارها استفاده کنید تا مخاطبان خود را به طور جدی ترهدف خود قرار دهید. در پذیرش مخاطبانتان دقت لازم را داشته باشید. واکنش مخاطبانتان نشان خواهد داد که شرکت شما پیشرفت کرده است یا پسرفت.

 

  1. بازی طولانی انجام دهید:

بازاریابی سنتی سریع نتیجه میدهد و می تواند فقط در یک زمان کوتاه دیده شود. اینفلوئنسر مارکتینگ یکنواخت است ولی در واقع یک بازی طولانی است. شما باید روابط صمیمی و مورد اعتماد را ایجاد کنید که برای این کار لازم به زمان است. تأثیر چیزی است که شما باید کسب کنید نه خریداری. توجه داشته باشید که سفارش محصول از طرف مخاطبانتان چه در گذشته و چه در آینده برای پیشرفت شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. از تلاش کردن در تبلیغ خودتان دست برندارید.

 

  1. پاداش دادن به اینفلوئنسرتان:

 پاداش دادن به اینفلوئنسرتان باید موجب معکوس شدن رفتاری شود که بین شما است. پول پاداش خوبیست، اما باید به جا و با احتیاط داده شود. پاداش اینفلوئنسر میتواند یک محصول، دادزدن ، تخفیف در کارها، وحتی اگر کارش را خوب انجام داد شاید پرداخت کمیسیون نیز مناسب باشد. فراموش نکنید که شما در حال ایجاد یک رابطه دوست داشتنی بین خودتان و اینفلوئنسر هستید که در این رابطه مهم تر از همه جبران وقت،تلاش و وفاداری اینفلوئنسر میباشد.

علاوه بر این توصیه میکنم یک یا دو نماینده برای اینفلوئنسر های خود انتخاب کنید تا ارتباطتتان با آن ها صمیمی تر شود. با این کار اینفلوئنسر ها وجود یک خانواده گرم و صمیمی را احساس خواهند کرد و با عشق بیشتری به کار و خدماتشان ادامه میدهند.

در آخر به این نتیجه رسیدیم که امروزه هیچ مشکل قانونی برای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ شما وجود ندارد. با توجه به اطلاعاتی که هر روزه مشتریان دریافت میکنند، اعتماد، اعتبار و آگهی دادن بهترین راه برای معرفی محصول خود در خارج است. اگر در معرفی کمپین خود از این روش ها استفاده کنید صد در صد یک ROI باور نکردنی دریافت خواهید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند

اشتراک ایمیلی

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

فهرست تمام

دیگر نیازی نیست با تبلیغات خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، ...

زمان دقیق ش

زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟   از ...

تاریخچه تغ

تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران بررسی تاریخچه تغییرات سرمربی ...

آپسان موتو

آپسان موتورز پارس شرکت آپسان موتورز پارس، با استعانت از خداوند ...

معرفی فرشگ

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بازیجو سایت مرجع فروش عمده و جزئی ...

فهرست تمام

دیگر نیازی نیست با تبلیغات خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، ...

زمان دقیق ش

زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟   از ...

تاریخچه تغ

تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران بررسی تاریخچه تغییرات سرمربی ...

آپسان موتو

آپسان موتورز پارس شرکت آپسان موتورز پارس، با استعانت از خداوند ...

معرفی فرشگ

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بازیجو سایت مرجع فروش عمده و جزئی ...